COVID-19 Update Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Dlaczego warto korzystać z
Direct Ferries

Promy na 3325 trasach i z 764 portów na całym świecie

Zaufało nam już 2,5 milionów klientów

Rezerwujemy ponad 1,2 milliona przepraw na rok

Sprawdzamy aż do 1 milion cen dziennie dla naszych klientów

Promy do Formentera

Z Directferries.pl Ferries to Formentera przewodnikiem uzyskasz wszystkie informacje potrzebne do zaplanowania i zarezerwowania promu.

Mamy wszystkie opcje Formentera pokryte duzym wyborem kursow od najkrotszych i najtanszych do najdluzszych i najbardziej luksusowych.

Aby otrzymac cene promu oraz aby sprawdzic dostepnosc dla promow do Formentera, nalezy wybrac miejsce wyjazdu z menu po lewej stronie i wyszukac!

Najpopularniejsi przewoźnicy promowi

• 22 Przeprawy Dziennie 28 min
    • Uzyskaj cenę
    • 14 Przeprawy Dziennie 30 min
    • 12 Przeprawy Dziennie 30 min
    • 8 przeprawy w tygodniu 55 min
    • Uzyskaj cenę

Formentera opinie

• "Jaume I pierwszorzedny! "

Podrozowalismy na Jaume I z Alkudii na Menorke. Podroz byla swietna, bez zadnych opoznien, jedzenie na pokladzie bardzo dobre, a zaloga przyjazna I pomocna. Polecam podrozowanie na tym statku!

Przeczytaj Więcej Zwiń
  • "Świetna podróż na Palmę"

Płynęliśmy z Barcelony na Palmę 24 lutego, rejsem nocnym. Spodziewaliśmy się prostej kabiny i możliwie niespokojnej nocy. Okazało się, że kabina była świetna, dobrze wyposażona, jak dobrej jakość pokój hotelowy. Spaliśmy bardzo dobrze. W drodze powrotnej do Barcelony natknęliśmy się na sztorm. Mimo tego że statek trochę walczył ze złymi warunkami pogodowymi, nasza podróż była przyjemna. Kiedy dotarliśmy do Barcelony nie mogliśmy zaokrętować ze względu na silne wiatry, ale załoga zapewniła nas, że byliśmy bezpieczni, i że zostanie zorganizowany transport dla pasażerów pieszych oraz odpowiednie oświetlenie dla pasażerów z samochodami. Jedynym problemem było to, że nie informowano nas dostatecznie o powodach opóżnienia. Ale wszystko poszło dobrze i ogólnie mówiąc jesteśmy bardzo zadowoleni.

• "Wspaniale! "

Bylo wspaniale. Doswiadczenie zycia jako ze morze bylo wzburzone, ale niesamowite!

Przeczytaj Więcej Zwiń
  • "Swietna wycieczka"

Swietna wycieczka na czas, zaloga przyjemna, ceny na pokladzie super. Poplyne jeszcze raz. Pracownicy na porcie byli mili. Dziekuje calej zalodze I wszystkim pracownikom za swietne doswiadczenie.

Na pokładzie promów

Dowiedz się, jak to jest na pokładzie promów przed podróżą.

Przewodniki, filmy i recenzje statków