Częste Pytania

Nasze ‘Najczesciej Zadawane Pytania’ zawieraja pytania i odpowiedzi na najczestsze pytania o informacje dotyczacych rezerwacji i podrozy! Kliknij na kategorie ponizej,aby odslonic dane pytania. Jesli nie znalazles odpowiedzi nacisnisnij Kontakt z Nami.

Najczesciej zadawane pytania

  • Czy moge dokonac zmiany rezerwacji?

    Zmiany biletu sa mozliwe jezeli warunki rezerwacji dla zakupionego biletu na to pozwalaja. Prosze zalogowac sie na swoje konto Moje Konto aby uzyskac wiecej informacji lub skontaktuj sie z nami.

  • Czy moge anulowac bilet i otrzymac zwrot pieniedzy?

    Anulowanie biletu jest mozliwe jezeli warunki rezerwacji dla zakupionego biletu na to pozwalaja. Prosze zalogowac sie na swoje konto Moje Konto aby uzyskac wiecej informacji lub skontaktuj sie z nami.

  • Nie otrzymalem potwierdzenia rezerwacji na email, co powinienem zrobic?

    Mozesz zalogowac sie na swoje konto Moje Konto aby sprawdzic czy podany adres email jest wlasciwy i przeslac potwierdzenie rezerwacji ponownie. Z powodu duzej ilosci maili wysylanych przez niektorych dostawcow maile moga trafic do skrzynki Spam.

  • Gdzie moge znalezc informacje jak dojechac do portu?

    Informacje na temat portu oraz jak tam dojechac znajdziesz na naszej stronie Porty wybierajac odpowiedni port.

  • Co zrobic jezeli spoznie sie na rejs?

    Skontaktuj sie z nami telefonicznie. W ten sposob bedziemy mogli doradzic nastepny prom. Jesli spoznisz sie na rejs poza godzinami pracy naszego biura, a podrozujesz na trasie gdzie jest wiele rejsow w ciagu dnia wowczas doradzamy skontaktowac sie bezposrednio z portem.

  • Czy współpracujesz z wszystkimi operatorami promów?

    Direct Ferries zapewnia najdokładniejsze informacje o dużej liczbie operatorów na różnych trasach krajowych i międzynarodowych. Chociaż lista firm promowych jest stale aktualizowana, Direct Ferries nie zawsze może zagwarantować zaktualizowaną reprezentację wszystkich firm żeglugowych obsługujących określone trasy.

  • Czy moge dostac fakture VAT?

    Jezeli numer VAT jest podany w momencie rezerwacji na rejs towarowy to faktura bedzie wyslana automatycznie z systemu. Przy rezerwacjach turystycznych taka informacja nie jest konieczna.

  • Gdzie znajde informacje na temat warunkow sprzedazy biletow?

  • Z kim moge sie skontaktowac w sprawie rzeczy zagubionych?

    Musisz skontaktowac sie z przewoznikiem bezposrednio.

  • Nie znalazlam odpowiedzi na moje pytanie, z kim moge sie skontaktowac?

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony Skontaktuj sie z nami i wyslanie zapytania przez email.

  • Gdzie moge zostawic opinie?

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony Skontaktuj sie z nami i wyslanie opini za posrednictwiem poczty elektronicznej.