Informacje w zakresie COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Częste Pytania

Nasze ‘Najczesciej Zadawane Pytania’ zawieraja pytania i odpowiedzi na najczestsze pytania o informacje dotyczacych rezerwacji i podrozy! Kliknij na kategorie ponizej,aby odslonic dane pytania. Jesli nie znalazles odpowiedzi nacisnisnij Kontakt z Nami.

Ogólne pytania dotyczące podróży promem

  • Mogę otrzymać paragon VAT za rezerwację promu?

    Standardowe turystyczne i pasażerskie bilety promowe nie są opodatkowane VAT, zatem nie ma możliwości otrzymania na nie faktury VAT. Fakturę VAT otrzymasz, jeśli zarezerwujesz bilet na fracht, a podczas rezerwacji widnieć będzie naliczony podatek VAT. W celu otrzymania faktury skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi frachtów, który z przyjemnością Ci w tym pomoże. W stopce wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji znajduje się także nasz unijny numer VAT: GB238948850.

  • Gdzie znajde informacje na temat warunkow sprzedazy biletow?

    Nasz regulamin znajduje się Tutaj.

  • Z kim mogę się skontaktować w sprawie zaginionego mienia na promie?

    Musisz skontaktować się bezpośrednio z firmą promową, z której usług korzystałeś. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze skontaktowaniem się z tą firmą, poinformuj nas, a zrobimy co w naszej mocy, aby Ci pomóc.

  • Nie znalazlam odpowiedzi na moje pytanie, z kim moge sie skontaktowac?

    Możesz się z nami skontaktować przez e-mail lub telefonicznie, a wszystkie nasze dane kontaktowe znajdziesz na stronie z danymi kontaktowymi.

  • Gdzie moge zostawic opinie?

    Chcielibyśmy poznać Twoje zdanie, najlepszym sposobem jest przekazanie go w wiadomości e-mail, ale jeśli chcesz do nas zadzwonić, znajdziesz nasze dane kontaktowe na stronie Kontakt z nami.