COVID-19 Update Due to exceptional demand relating to Covid-19, and to ensure we help those customers that are due to sail in the next 72 hours, we will be closing our customer service phone lines and handling all queries electronically. For any customer service enquiry please use our online contact form. Please note, we will deal with all enquiries based on sailing date priority so bear with us if your sailing is further in the future. Due to the exceptional nature of Covid-19, ferry operators are offering customers the option to amend their booking to a future date or receive vouchers for a future booking. We appreciate your understanding and support during these exceptional circumstances.

Jak możemy pomóc?

Aby zaoszczędzić Twój czas, na najpopularniejsze pytania odpowiedzieliśmy na naszej stronie FAQ.

Potwierdzenie rezerwacji

Wiadomość z potwierdzeniem rezerwacji jest też doskonałym źródłem informacji. Zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące Twojej podróży, w tym adresy portu i godziny odprawy.

Wyślij ponownie e-mail z potwierdzeniem

Jak mogę zmienić lub anulować rezerwację?

Najszybszym, najprostszym i najtańszym sposobem zmiany lub anulowania swojej rezerwacji jest dostęp przez Moje konto. Możesz zalogować się tutaj lub korzystając z poniższego łącza i danych otrzymanych w wiadomości potwierdzającej. Najszybszym, najprostszym i najtańszym sposobem zmiany lub anulowania swojej rezerwacji jest dostęp przez Moje konto. Możesz zalogować się tutaj lub korzystając z poniższego łącza i danych otrzymanych w wiadomości potwierdzającej.

Zarządzaj swoją rezerwacją

Opłaty za zmianę i anulowanie

Opłaty za zmianę i anulowanie

e-mailowo lub telefonicznie

przez Moje konto

Opłata za zmianę Bilety < £100 / €100

£20 / €20Bilety < £100 / €100

£10 / €10Bilety < £100 / €100

Opłata za zmianę Bilety > £100 / €100

£35 / €35Bilety > £100 / €100

£10 / €10Bilety > £100 / €100

Opłata za anulowanie

£30 / €35Opłata za anulowanie

£10 / €10Opłata za anulowanie


Uwaga: ze względu na ochronę danych osobowych drogą e-mailową nie możemy przyjmować rezygnacji. Użyj Moje konto, aby anulować rezerwację.

Masz pytania?

Aby zaoszczędzić Twój czas, na najpopularniejsze pytania odpowiedzieliśmy na naszej stronie FAQ (Najczęściej zadawane pytania). To najszybszy i najprostszy sposób znalezienia informacji, których szukasz.

Najczęściej Zadawane Pytania

Jak mogę zarządzać swoją rezerwacją?

Najlepszym sposobem zarządzania rezerwacją jest dostęp przez konto online. To najszybszy, najprostszy i najtańszy sposób dokonywania zmian w rezerwacji.

Moje Konto
Dziękujemy za skontaktowanie się z nami, skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to będzie możliwe.
  • ContactUs_FormHeading Kontakt z Nami

      Uwaga: ze względu na ochronę danych osobowych drogą e-mailową nie możemy przyjmować rezygnacji. Użyj Moje konto, aby anulować rezerwację.

      Sprawa, w której się z nami kontaktujesz

      Wymagane


      Operator

      Nr Referencyjny Rezerwacji

      Twoj adres emailowy.

      Required

      Nr telefonu

      Wiadomość


Nasz adres

Direct Ferries Ltd, Unit 1 Chester House Kennington Park, 1-3 Brixton Road, London, SW9 6DE, United Kingdom
© Direct Ferries.pl