Jak możemy pomóc?

Zawsze staramy się, aby rezerwacja promu była możliwie szybka i łatwa, ale zdajemy sobie sprawę, że od czasu do czasu możesz mieć pytania lub potrzebować pomocy przy rezerwacji. Aby zaoszczędzić Ci czasu, odpowiedzieliśmy na wszystkie najczęściej zadawane pytania na naszej stronie FAQ (często zadawane pytania) . Sugerujemy zapoznanie się z najczęściej zadawanymi pytaniami, zanim zadzwonisz lub wyślesz do nas e-maila, ponieważ to najszybszy i najprostszy sposób na uzyskanie odpowiedzi.

Otrzymany e-mail z potwierdzeniem również stanowi doskonałe źródło informacji. Zawiera on wszystkie potrzebne informacje o podróży, w tym adresy portów i czasy odprawy. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, możesz poprosić o jego ponowne przesłanie po zalogowaniu się na swoje Konto.

Jeśli w e-mailu z potwierdzeniem lub na stronie FAQ nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas, korzystając z poniższego formularza kontaktowego lub zadzwoń na jeden z poniższych numerów lokalnych. Należy pamiętać, że w okresie letnim nasi agenci mogą być bardzo zajęci, więc można spodziewać się dłuższego czasu oczekiwania na połączenie i opóźnienia w udzielaniu odpowiedzi na Twój e-mail. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby możliwie skrócić czas oczekiwania.

Potrzebujesz zmienić bądź anulować rezerwację?

Chcesz dokonać zmiany lub anulować? Bez obaw, nie tylko nasz zespół jest pod ręką w razie potrzeby, ale możesz teraz dokonać wszystkich niezbędnych zmian online za pośrednictwem zakładki Moje konto. Korzystając z zakładki Moje konto, możesz teraz łatwo wprowadzać dowolne zmiany, płacąc mniej niż przy zmianie przez telefon lub e-mail. Korzystanie z zakładki „Moje konto” zaoszczędzi Twój czas, ponieważ w okresach wzmożonego ruchu, takich jak lato, nasze telefony i skrzynka odbiorcza mogą być bardzo obciążone, a rozmowa z Tobą i ustalenie wszystkiego może potrwać dłużej niż korzystanie z zakładki „Moje konto”.

Należy pamiętać, że jeśli chcesz anulować swoją rezerwację, należy skorzystać z zakładki Moje konto lub do nas zadzwonić. Ze względu na przepisy o ochronie danych osobowych nie będziemy w stanie rozpatrzyć żadnych wniosków o anulowanie rezerwacji składanych pocztą elektroniczną.

Nabyłeś naszą darmową ochronę dotyczącą anulowania rezerwacji? Jeśli chcesz bezpłatnie dokonać zmiany na bilecie lub go anulować, będzie to całkowicie bezpłatne, o ile zrobisz to 48 godzin przed terminem rejsu.

Przeczytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o wszystkich naszych opłatach za zmianę biletów za pośrednictwem zakładki Moje konto, telefonu i poczty elektronicznej.

Opłaty za zmianę i anulację

Przez Moje Konto

  • W przypadku zmian ogólnych koszt wyniesie jedynie 10 funtów/10 euro.
  • Anulowanie biletu online poprzez Moje Konto wiąże się z opłatą w wysokości tylko 10 funtów/10 euro.

Przez telefon i pocztę elektroniczną

  • Jeśli koszt biletu jest niższy niż100funtów/100 euro, wówczas opłata za zmianę będzie wynosić 20 funtów/20 euro
  • Jeśli wartość biletu przekracza 100 funtów/100 euro, opłata za zmianę będzie wynosić 35 funtów/35 euro
  • Anulowanie przez telefon będzie kosztować 30 funtów /35 euro
  • Jeśli koszt biletu jest niższy niż 30 funtów/35 euro, wówczas anulowanie biletu przez telefon jest niemożliwe
  • Ze względu na przepisy dotyczące ochrony danych nie jesteśmy w stanie przetwarzać wniosków o anulowanie za pośrednictwem poczty e-mail

Częste Pytania

  • Polska (Polski)

    Skontaktuj się z nami






    *Wymagane


    • Jeśli dzwonisz z Polski: Jeśli dzwonisz z zagranicy: Z UK: 0207 022 4863
    • Zadzwoń pod:
    • Wyślij e-mail:
    • Godziny otwarcia:
    • Zamknięte:

  • Nasz adres

    Direct Ferries Ltd, 12th Floor Portland House, Bressenden Place, London, SW1E 5RS, United Kingdom
Uprzejmie informujemy, że nasz zespół obsługi klienta będzie dostępny do godziny 15:00 GMT w dniu 6 grudnia. Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij do nas e-mail na adres pl@directferries.com, a my odpowiemy Ci w ciągu 24 godzin
© Direct Ferries.pl