Informacje w zakresie COVID-19 Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Częste Pytania

Nasze ‘Najczesciej Zadawane Pytania’ zawieraja pytania i odpowiedzi na najczestsze pytania o informacje dotyczacych rezerwacji i podrozy! Kliknij na kategorie ponizej,aby odslonic dane pytania. Jesli nie znalazles odpowiedzi nacisnisnij Kontakt z Nami.

Jak dokonać odprawy w porcie promowym?

  • Gdzie moge znalezc informacje jak dojechac do portu?

    Adres do portu promowego znajduje się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem, jak również link do Google Maps, aby ułatwić dojazd. Informacje na temat portu i adresu znajdują się na stronie portu promowego. Niektóre porty mogą być dość rozległe, z różnymi adresami dla różnych przewoźników promowych, więc upewnij się, że masz prawidłowy adres do twojego promu.

  • Gdzie mam odbyć odprawę przed podróżą promem?

    Godziny odpraw są różne dla różnych połączeń i armatorów - natomiast wszelkie informacje na temat konkretnego połączenia można uzyskać podczas dokonywania rezerwacji i będą one również podane w wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji. Jeśli zabierasz ze sobą zwierzęta lub potrzebujesz skorzystać z pomocy na terenie portu, zalecamy przewidzieć sobie na to dodatkowy czas.

  • Mogę dostać się na wcześniejszy rejs promem?

    Zwykle zakupiony bilet jest ważny tylko na przeprawę, na którą został zarezerwowany. Niektórzy przewoźnicy promowi umożliwiają zmianę godziny przeprawy w porcie, ale zazwyczaj ma to miejsce tylko wtedy, gdy są dostępne dodatkowe połączenia promowe w ciągu dnia. Jeśli pierwotna godzina wypłynięcia jest późniejsza niż 24 godziny, a Twój bilet może zostać zmieniony, możesz zaktualizować swoją rezerwację w sekcji Moje konto i wybrać wcześniejszy lub późniejszy rejs.

  • Co zrobić jeśli się spóźnię lub prawdopodobnie nie zdążę na przeprawę promową?

    Najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z naszą infolinią telefoniczną, aby sprawdzić, czy można zmienić bilet na inny rejs. Jeśli podróżujesz, kiedy nasza linia telefoniczna jest nieczynna, zalecamy udanie się do portu i bezpośrednie sprawdzenie, czy operator promowy zmieni Twój bilet.

  • Czego moge sie spodziewac na statku?

    Dysponujemy szczegółowym przewodnikiem po wszystkich naszych statkach i ich wyposażeniu pokładowym - zobacz nasze strony firm promowych, aby wyszukać swój statek i dowiedzieć się wszystkiego, co należy wiedzieć o rejsie!

  • Gdzie odbywa się odprawa promowa?

    Miejsce odprawy promowej będzie różne dla różnych operatorów i portów. Informację na temat miejsca odprawy można znaleźć na stronach portu oraz w wiadomości e-mail z otwierdzeniem rezerwacji. Staramy się aktualizować te informacje, ale mogą one ulec zmianie w krótkim czasie, zatem ważne jest, by przewidzieć na odprawę odpowiednio dużo czasu. Ostateczną godzinę odprawy można znaleźć z wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji.

  • Czy w porcie promowym muszę mieć ze sobą kartę pokładową albo bilet?

    W przypadku większości rejsów, aby odebrać bilet w porcie promowym, należy okazać e-mail z potwierdzeniem. W przypadku innych rejsów prześlemy Ci bilet pocztą elektroniczną w formie załącznika lub wyślemy Ci wiadomość e-mail z zaproszeniem do odprawy online w celu uzyskania biletu. E-mail z potwierdzeniem zawiera szczegółowe informacje dotyczące czynności, które należy wykonać, aby odebrać bilet na prom.

  • Czy mogę zaparkować samochód w porcie?

    Niektóre porty dysponują parkingami, ale nie wszystkie. W miarę możliwości postaramy się dostarczyć użytecznych informacji dotyczących portów na stronach portowych na naszej stronie internetowej oraz w e-mailu z potwierdzeniem. Jednak informacje te mogą regularnie ulegać zmianom, dlatego przed wypłynięciem zawsze proponujemy szybkie wyszukiwanie online dostępnych udogodnień w porcie i jego okolicach.

  • Czy na promie jest przechowalnia bagażu?

    To zależy od tego, którym promem podróżujesz. Informacje na temat każdego promu znajdują się na stronach internetowych naszych przewoźników promowych. Przewoźnicy promowi mogą w ostatniej chwili zmienić statek, więc nie zawsze możemy zagwarantować, którym statkiem będziesz się przeprawiać, ale zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby udzielić Ci jak najdokładniejszych i jak najbardziej użytecznych informacji.

  • Czy muszę zabrać ze sobą wydrukowaną kopię e-maila potwierdzającego do portu promowego?

    Większość operatorów promowych z przyjemnością zaakceptuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezerwacji w wersji elektronicznej, ale na wypadek, gdyby wystąpił problem z dostępem do wiadomości w porcie, zalecamy zabranie ze sobą wydruku potwierdzenia.