Eurotunnel

Eurotunnel jest pociągiem z samochodami i9 działa między Folkestone i Calais pod kanałem La Manche.

Najszybsza metoda przekraczania kanału z samochodem, pociągiem Eurotunnel podróżuje sie między Wielką Brytanią, a Francją w zaledwie 35 minut. Przejścia Eurotunnel są częste, z maksymalnie z 3 wyjazdami na godzinę w godzinach szczytu i bez dodatków paliwowych lub ograniczeń bagażowych. Eurotunnel to wybór łatwego sposobu podróżowania.

Terminal PL Eurotunnel Folkestone opiera się w pobliżu zjazdu z autostrady dedykowanego na skrzyżowaniu 11A z M20. We Francji, terminal jest oparte na obrzeżach Calais przy zjeździe 42 z autostrady A16.

Przeczytaj Więcej Zwiń

Wszystkie Eurotunnel trasy

Eurotunnel opinie klientów

24
  • "Bezbolesne przeplyniecie"

    Tydzien temu pojechalismy z rodzina Niemiec do Walii. Wybralismy tunel niz prom glownie dla tego aby zaoszczedzic czas. Po prawie 1000 kilometrow jazdy, martwiac sie wszystkimi formalnosciami naszego psa ktory z nami podrozowal, ostatnia rzecza ktora chcielismy to opoznienie a nie wspominajac juz o wzburzonym morzu, pogoda byla okropna. Dotarlismy do Eurotunnelu, skierowano nas do stacji weteraryjnej ze wspaniala obsluga. Ju pol godziny pozniej bylismy w anglii, bez opuszczania naszego auta. Jest to zdecydowanie najlepszy sposob na przedostanie sie przez kanal la manche. Polecamy!

    Krov Menuhin płynął z Eurotunnel na statku Le Shuttle

    Przeczytaj Więcej Zwiń
  • "Relaksujacy sposob na podroz "

    Moze jest to troche drozszy sposob podrozowania ae jest mniej problemowa I latwiejsza. Mniej zatloczona, a jak zarezerwujesz wczensiej to nie ma sie czego obawiac, wystarczy wcisnak guzik I czekacna wydrukowanie swojego biletu. Polecam.

    John płynął z Eurotunnel na statku Le Shuttle

    Przeczytaj Więcej Zwiń
  • "Nie moglo byc latwiej. "

    Caly proces rezerwacji nie mogl byc latwiejszy, z plynnym wjazdem na pociag jak I w jedna tak I w druga strone. Pracownicy byli uprzejmi. Oczywiscie plynelismy poza sezonem wiec w srodku lata mogloby byc inaczej, ale I tak zdecydowanie polecam.

    Leonard płynął z Eurotunnel na statku Le Shuttle

    Przeczytaj Więcej Zwiń
  • "Directferries Eurotunnel"

    Calkowicie przyjemne doswiadczenie. Dobra organizacja od rezerwacji biletow po wyjazd z promu. Pracownicy oraz zaloga pomocni I zdecydowanie wiedza co robia. Zawsze bedzie to moj pierwszy wybor przy planowaniu podrozy.

    Opinia anonimowa płynął z Eurotunnel na statku Le Shuttle

    Przeczytaj Więcej Zwiń