Częste Pytania

Nasze ‘Najczesciej Zadawane Pytania’ zawieraja pytania i odpowiedzi na najczestsze pytania o informacje dotyczacych rezerwacji i podrozy! Kliknij na kategorie ponizej,aby odslonic dane pytania. Jesli nie znalazles odpowiedzi nacisnisnij Kontakt z Nami.

Najczesciej zadawane pytania

  • Czy mam dodac kierowce w ogolna liczbe pasazerow?

    Tak. ,,Pasazerowie'' to wszyscy podrozujacy, razem z kierowca.

  • Skad mam wiedziec, czy powinienem kupic bilet na rejs towarowy czy nie?

    Zalezy to od zasad ustalonych przez przewoznika. Jednakze ogolna zasada jest taka, ze kazdy pojazd przewozacy towary handlowe oraz pojazdy przeznaczone do przwozenia tego typu towarow musza byc skierowane na rejs towarowy (fracht). W przypadku jakichkolwiek watpliwosci skontaktuj sie z nami.

  • Jak moge zaplacic za bilet?

    Platnosc za wszystkie bilety musi byc w calosci w momencie rezerwacji. Akceptujemy wszystkie karty platnicze i niektore lokalne formy platnosci oraz PayPal. Zwykle nie akceptujemy przelewow bankowych jednakze w przypadku tej formy platnosci decyzja jest podejmowana w zaleznosci od przypadku.

  • Dlaczego nie ma rejsow w dniu, w ktorym chce podrozowac?

    Moze to oznaczac, ze rozklad rejsow nie jest jeszcze ustalony; nie ma juz wolnych miejsc lub nie ma rejsu w danym dniu i dlatego sprzedaz biletow nie jest dostepna. W razie watpliwosci skontaktuj sie z nami.

  • Dlaczego nie moge uzyskac ceny lub placic w mojej walucie?

    Jezeli jest to mozliwe podajemy cene w walucie lokalnej jednakze platnosc mozemy pobrac tylko w walucie, w ktorej otrzymujemy od przewoznika. Informacja o przewalutowaniu pojawi sie w czasie wyceny. Zostanie pobrana rownowartosc kwoty do zaplaty w danej walucie.

  • Czy moge dokonac zmiany rezerwacji?

    Zmiany biletu sa mozliwe jezeli warunki rezerwacji dla zakupionego biletu na to pozwalaja. Prosze zalogowac sie na swoje konto Moje Konto aby uzyskac wiecej informacji lub skontaktuj sie z nami.

  • Czy mozna wziac ze soba psa lub psa przewodnika?

    Wiekszosc przewoznikow pozwala na przewoz zwierzat, zwykle za niewielka oplata. Zwykle w czasie rejsu pisek zostaje w samochodzie jezeli jest to krotki rejs lub w specjalnie wydzielonym miejscu na statku (klatka, kojec) jezeli jest to dlugi rejs. Rezerwacja biletu online na rejs ze zwierzetami jest dostepna na niektore trasy. Rodzaj miejsca dla zwierzat jest podany do wyboru w momencie rezerwacji. W razie watpliwosci skontaktuj sie z nami. Podrozujacy jest odpowiedzialny za wypelnienie warunkow i obowiazujacych przepisow na przewoz zwierzat w danym kraju.

  • Kiedy najpozniej musze zglosic sie do odprawy?

    To zalezy od przewoznika i trasy. Ostateczny czas pojawienia sie w porcie jest podany w potwierdzeniu rezerwacji. Jesli podrozujesz z psem lub potrzebujesz asystenta w porcie zaleca sie dodanie dodatkowego czasu.

  • Gdzie moge znalezc informacje na temat zwrotow i odszkodowan na wypadek anulowania biletu oraz spoznien?

    Jezeli potrzebujesz informacji na temat podrozowania po krajach Uni Europejskiej odwiedz strone Strona internetowa Komisji Europejskiej. W przypadku podrozy do lub z portow na innych obszarach nalezy skontaktowac sie z odpowiednim biurem.

  • Czy musze miec przy sobie paszport?

    Jeśli podróżujesz na trasach w Unii Europejskiej/strefie Schengen potrzebny jest paszport lub dowód osobisty, a na trasach poza Unią Europejską wymagany jest paszport.

  • Gdzie znajde informacje na temat warunkow sprzedazy biletow?