trasmediterranea_fortuny

Fortuny

Obsługiwane przez Trasmediterranea z Almeria Melilla, Barcelona Ibiza, Barcelona Palma, Ibiza Palma & Malaga Melilla

Statek Fortuny nalezy do klasy super szybkich statkow we flocie Transmediterranea, moze zabrac na poklad okolo 1000 pasazerow oraz okolo 330 pojazdow. Ten nowoczesny i wygodny statek zostal zaprojektowany wedlug nowoczesnych technologii, na pokladzie znajduje sie restauracja samoobslugowa oraz a la carte, kawiarnia, bar, basen, solarium, silownia, sauna, czytelnia, salon gier, kino, ladowisko dla helikopterow, sklepy, pokoj zabaw dla dzieci, punkt medyczny, kojce dla zwierzat oraz inne.

Kabiny/ Miejsce siedzące

Istnieje wybor kabin 2 i 4 osobowych, Standardowej i Klubowej klasy

Dostęp do cateringu

Na pokladzie znajdziesz café-pub, restauracje a la carte z wyluzowana atmosfera, oraz samoobslugowa restauracje oferujaca szeroki wybor potraw. Na pokladzie sa rowniez bary w srodku jak i na zewnatrz, oraz maszyny z przekaskami.

Zakupy

W sklepie wolnoclowym znajdziesz szereg roznych produktow, takich jak ubrania, pamiątki, ksiazki, czasopisma, wyroby cukiernicze i slodycze, perfumy i bizuterie.

Dostep do innych uslug

Odkryty basen przez cały rok (zakryty i ogrzewany w czasie zimy),możesz się zrelaksować w jacuzzi, saunie i solarium lub skorzystać z naszej siłowni. Na pokładzie znajdziemy także kino.

Podróż z dziećmi

Istnieje przedszkole z miekkimi zabawkami, stoly i krzesla, oraz telewizor. Dzieci moga rowniez korzystac z brodzika i moga grac w gry planszowe w salonie gier.

Dostepnosc

Prom ma specjalne kabiny,toalety i rampy dla inwalidow.Jesli potrzebuja Panstwo specjalnego asystenta,prosimy o kontakt z nami jeszcze przed wykupieniem biletu,aby upewnic sie,ze Twoje potrzeby moga byc uwzglednione.Pies przewodnik podrozuje za darmno.

Uwaga: Staralismy sie aby nasz Fortuny przewodnik byl jak najbardziej dokladny jednakze rodzaj oraz dostepnosc uslug i rozrywek moze roznic sie w zaleznosci od statku, daty podrozy czy oferty na dany sezon. Przewozik zastrzega sobie prawo zmiany warunkow, statku oraz uslug bez wczesniejszego powiadomienia.

Przeczytaj Więcej Zwiń

• Katering:4.0
  • Punktualnosc:3.0
  • Czystosc:5.0
  • "Świetna podróż na Palmę"

Płynęliśmy z Barcelony na Palmę 24 lutego, rejsem nocnym. Spodziewaliśmy się prostej kabiny i możliwie niespokojnej nocy. Okazało się, że kabina była świetna, dobrze wyposażona, jak dobrej jakość pokój hotelowy. Spaliśmy bardzo dobrze. W drodze powrotnej do Barcelony natknęliśmy się na sztorm. Mimo tego że statek trochę walczył ze złymi warunkami pogodowymi, nasza podróż była przyjemna. Kiedy dotarliśmy do Barcelony nie mogliśmy zaokrętować ze względu na silne wiatry, ale załoga zapewniła nas, że byliśmy bezpieczni, i że zostanie zorganizowany transport dla pasażerów pieszych oraz odpowiednie oświetlenie dla pasażerów z samochodami. Jedynym problemem było to, że nie informowano nas dostatecznie o powodach opóżnienia. Ale wszystko poszło dobrze i ogólnie mówiąc jesteśmy bardzo zadowoleni.

• Ocena oglna:
    • Ogólny:
    • Katering:
    • Czystosc:
    • Personel:
    • Punktualnosc:
    • Polecam?
      Tak

Recenzja z przez Opinia anonimowa, który podróżował z Trasmediterranea na Fortuny