Częste Pytania

Nasze ‘Najczesciej Zadawane Pytania’ zawieraja pytania i odpowiedzi na najczestsze pytania o informacje dotyczacych rezerwacji i podrozy! Kliknij na kategorie ponizej,aby odslonic dane pytania. Jesli nie znalazles odpowiedzi nacisnisnij Kontakt z Nami.

Rezerwacja biletu

  • Kiedy mozna otrzymac najlepsza oferte cenowa?

    Ceny zwykle rosna w miare jak miejsc ubywa, wiec Ci, ktorzy kupuja bilet z wyprzedzeniem sa nagradzani najkorzystniejsza oferta. Rejsy w czasie wakacji i swiat narodowych sa bardziej popularne dlatego tansze oferty szybko staja sie niedostepne. Radzimy, jesli to mozliwe unikac podrozy w tym czasie. Zapisz sie do naszego newslettera, abysmy mogli powiadomic Cie, gdy pojawi sie jakas oferta specjalne lub znizka.

  • Czy mam dodać kierowcę w ogólną liczbę pasażerów?

    Tak. ,,Pasażerowie' to wszyscy podróżujący, razem z kierowcą.

  • Dlaczego moj typ samochodu nie jest dostepny z listy pojazdow?

    Opcja rezerwacji z tym autem nie jest dostepna przez strone internetowa lub przewoznik nie zabiera okreslonego typu pojazdu na statek/rejs. Skontaktuj sie z nami po wiecej informacji.

  • Jak moge zarezerwowac inne auto w kazdym kierunku?

    Nie wszyscy przewoznicy umozliwiaja dwa rozne pojazdy w jednej rezerwacji. Jezeli opcja rezerwacji tego typu nie jest dostepna dla wybranej trasy zalecamy rezerwacje dwoch oddzielnych biletow.

  • Jak mogę zarezerwować inną liczbę pasażerów w każdym kierunku?

    Nie wszyscy przewoźnicy umożliwiają rezerwację biletu z rożna liczba podróżujących w każdym kierunku. Jeżeli opcja tego typu nie jest dostępna zalecamy rezerwację dwóch oddzielnych biletów.

  • Czy moge dostac znizke grupowa?

    Rabaty sa czasem dostepne, jezeli jest wiecej niz 5 pojazdow lub wiecej niz 9 pasazerow pieszych. Prosze skontaktowac sie z nami po wiecej informacji.

  • Planuje wypozyczyc auto. Nie znam w marki, modelu oraz lub numeru rejestracyjnego auta. Czy moge zarezerwowac bilet?

    W wiekszosci przypadkow podroz z wypozyczonym pojazdem jest dozwolona pod warunkiem, ze masz pozwolenie z wypożyczalni. Rezerwujac bilet należy wybrać typ pojazdu jako "inne", wprowadzić wymiary a następnie wpisac numer rejestracyjny pojazdu jako "nieznany". Niektorzy przewoznicy moga jednak pobierac oplaty za uaktualnienie nowych numerow pojazdu.

  • Skad mam wiedziec, czy powinienem kupic bilet na rejs towarowy czy nie?

    Zalezy to od zasad ustalonych przez przewoznika. Jednakze ogolna zasada jest taka, ze kazdy pojazd przewozacy towary handlowe oraz pojazdy przeznaczone do przwozenia tego typu towarow musza byc skierowane na rejs towarowy (fracht). W przypadku jakichkolwiek watpliwosci skontaktuj sie z nami.

  • Jestem w ciazy, czy moge podrozowac statkiem?

    Zalezy to od zasad ustalonych przez przwoznika. Jednakze ogolna zasada jest taka, ze kobieta w ciazy moze podrozowac do 28 tygodnia ciazy. Kobiety, ktore przekroczyly 28 tydzien ciazy (w czasie podrozy) moga byc zobowiazane do przedstawienia zaswiadczenia lekarskiego o zdolnosci do podrozowania. W zwiazku z tym, zaleca sie skontaktowanie z nami przed dokonaniem rezerwacji jesli w momencie podrozy przekroczysz 28 tydzien ciazy.

  • Czy oferuja Panstwo znizki dla rezydentow?

    Znizki dla rezydentow sa dostepne na niektore trasy. Szczegolowe zasady reguluje przewoznik. Wiecej informacji dostepnych jest w naszym systemie rezerwacyjnym.

  • Czy oferuja Panstwo znizki studentom lub inny rabat?

    Znizki dla studentow sa dostepne na niektore trasy. Wiecej informacji dostepnych jest w naszym sytemie rezerwacyjnym.

  • Czy moge zarezerwowac bilet z otwarta data powrotu?

    Na niektorych trasach mozliwe jest zarezerwowanie biletu otwartego na powrot. Jednakze jezeli taka opcja nie jest pokazana, oznacza to, ze nie jest to mozliwe na wybrana trase.

  • Dlaczego nie ma rejsow w dniu, w ktorym chce podrozowac?

    Moze to oznaczac, ze rozklad rejsow nie jest jeszcze ustalony; nie ma juz wolnych miejsc lub nie ma rejsu w danym dniu i dlatego sprzedaz biletow nie jest dostepna. W razie watpliwosci skontaktuj sie z nami.

  • Jak moge zaplacic za bilet?

    Platnosc za wszystkie bilety musi byc w calosci w momencie rezerwacji. Akceptujemy wszystkie karty platnicze i niektore lokalne formy platnosci oraz PayPal. Zwykle nie akceptujemy przelewow bankowych jednakze w przypadku tej formy platnosci decyzja jest podejmowana w zaleznosci od przypadku.

  • Dlaczego nie moge uzyskac ceny lub placic w mojej walucie?

    Jezeli jest to mozliwe podajemy cene w walucie lokalnej jednakze platnosc mozemy pobrac tylko w walucie, w ktorej otrzymujemy od przewoznika. Informacja o przewalutowaniu pojawi sie w czasie wyceny. Zostanie pobrana rownowartosc kwoty do zaplaty w danej walucie.

  • Czy bilety będą do mnie wysłane?

    Nie. W momencie rezerwacji biletu, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rezerwacji, który będzie albo wymieniany na bilety i karty pokładowe w porcie lub w niektórych przypadkach bedzie traktowany jako pozwolenie wejscia na statek. We wszystkich przypadkach należy wziąć potwierdzenie rezerwacji do portu.

  • Nie otrzymałem potwierdzenia rezerwacji na email, co powinienem zrobić?

    Możesz zalogować się na swoje konto Moje Konto aby sprawdzić czy podany adres email jest właściwy i przesłać potwierdzenie rezerwacji ponownie. Z powodu dużej ilości maili wysyłanych przez niektórych dostawców maile mogą trafić do skrzynki Spam.

  • Informacje o dostępności biletów.

    Direct Ferries pokazuje dane związane z dostępnością biletów, na podstawie aktualnych informacji dostarczanych przez firmy promowe. Mimo że dane odzwierciedlają liczbę dostępnych miejsc, na różnych trasach, w taki sam sposób, w jaki są oferowane przez różnych operatorów, Direct Ferries nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe przedstawienie w trakcie procesu rezerwacji tych danych.

  • Czy współpracujesz z wszystkimi operatorami promów?

    Direct Ferries zapewnia najdokładniejsze informacje o dużej liczbie operatorów na różnych trasach krajowych i międzynarodowych. Chociaż lista firm promowych jest stale aktualizowana, Direct Ferries nie zawsze może zagwarantować zaktualizowaną reprezentację wszystkich firm żeglugowych obsługujących określone trasy.